ASCEN i Quirónprevención tanquen un acord per millorar la prevenció als llocs de feina del sector

Les empreses associades podran accedir a condicions especials en Prevenció de Riscos Laborals, tant si ja són clients de Quirónprevención com si encara no ho són.

 

ASCEN ha tancat un nou acord de col·laboració institucional amb Quirónprevención, companyia líder en Prevenció de Riscos Laborals al nostre país, perquè les empreses associades puguin accedir a tarifes i serveis exclusius en aquesta matèria.

L’acord recull condicions especials per a empreses de qualsevol mida, juntament amb beneficis específicament negociats per a les associades d’ASCEN. Entre les condicions destacades, hi figuren tarifes tancades i avantatjoses, descomptes estructurals sobre les disciplines preventives i serveis afegits sense facturació addicional.

Una de les claus de l’acord és que les condicions s’apliquen tant a noves contractacions com a renovacions de clients actuals de Quirónprevención. D’aquesta manera, cap associada queda fora del benefici, independentment de la seva situació prèvia.

El sector de la neteja és intensiu en mà d’obra i té una clara dimensió humana. La salut i la prevenció als llocs de feina no són només una obligació legal: són una part essencial de la qualitat del servei i del respecte per les persones que el fan possible cada dia. En aquest context, comptar amb un soci com Quirónprevención -amb 50 anys d’experiència, més de 5.000 professionals i una xarxa de més de 300 centres- suposa una eina rellevant per a les empreses associades.

Les empreses associades que vulguin conèixer amb detall les condicions de l’acord o resoldre qualsevol dubte poden contactar amb l’equip d’ASCEN, que les acompanyarà en tot el procés i les posarà en contacte amb l’equip de Quirónprevención.

Per a Quirónprevención és un orgull treballar amb ASCEN i amb un sector tan rellevant com el de la neteja. Aquest acord ens permet posar la nostra experiència i la nostra xarxa al servei de les empreses associades, amb l’objectiu compartit de continuar millorant la seguretat i la salut a la feina.

Gerard Velasco
Director Territorial de Quirónprevención a Catalunya
Consulta l'acord complet

Podeu consultar tot el detall de l'acord, les tarifes i les condicions

What do you think?

Més actualitat:

ASCEN i Lleida.net: signatura electrònica certificada per a tot el sector de la neteja

01/09/2026

Facturar més i valer menys: la paradoxa d’algunes empreses de neteja

23/07/2026

Exclosa però atrapada: els efectes de la desindexació sobre la negociació col·lectiva

26/06/2026